رشته علوم تغذیه در دانشگاه آزاد

رشته علوم تغذیه دانشگاه آزاد

شاید بپرسید که آیا رشته علوم تغذیه در دانشگاه آزاد ارائه می‌شه یا نه؟ و اگر ارائه می‌شه شرایط اون چطوره؟ فیلم زیر رو که کیمیاگر اعظم، محمدحسین جدیدی نژاد، براتون ضبط کرده ببینید تا به ادامه مطلب برسیم:

آیا رشته علوم تغذیه در دانشگاه آزاد هم ارائه میشه؟

اول از همه باید بدونید که علوم تغذیه  صرفاً مربوط به چاقی و لاغری افراد نیست. بلکه یک پزشک علوم تغذیه تغذیه‌های مناسب برای افراد با شرایط مختلف را تنظیم می‌کنه و به اون‌ها کمک می‌کنه با توجه به شرایط بدنی و سلامتیشون  باید چه غذاهایی را مصرف کنن و از چه غذاهایی اجتناب کنن.

یکی از کارهای مهم و تخصصی فردی که علوم تغذیه خونده کمک به  فرآیند درمان بیماران مختلف به وسیله تغذیه و خورد و خوراکشون هست.

علوم تغذیه در دانشگاه هم وجود داره و حتی می‌تونید با رتبه‌های بالا و با دردسر کمتری هم در اون قبول بشید. اما موضوعی که وجود داره اینه که فقط دانشگاه‌های آزاد شهرهای بزرگ علوم تغذیه رو دارن. شهرهایی مثل تهران، کرج، اصفهان، شیراز، تبریز و غیره.

شهریه علوم تغذیه در دانشگاه آزاد متغیره. در حالتی که واحدهای زیادی داشته باشید حدوداً 12 تومان هست اما با واحدهای کمتر برای یک ترمممکنه  به حدود 9 میلیون تومان هم برسه.(این تخمین مبلغ برای سال 1402ئه)

راستی فراموش نکنید که حتماً یه سر به محتوای معرفی رشته‌ی علوم تغذیه در سایت کیمیاگرخونه بزنید.