بهترین منابع خلاقیت موسیقی کنکور هنر برای رتبه زیر 100 چیا هستن؟

بهترین منابع خلاقیت موسیقی کنکور هنر

شناخت بهترین منابع خلاقیت موسیقی برای کنکور دارای اهمیت زیادیه. به این دلیل که اگر به دنبال این هستید که در کنکور هنر رتبه زیر 100 بگیرید و بتونید در زمینه ای که می‌خواید تحصیل کنید، بهتره از منابع درست و استانداری هم استفاده کنید. برای شناخت این منابع به صورت کالم و حرفه ای، با ماه همراه باشید.

خلاقیتی در سوالات موسیقی وجود نداره!

نکته مهمی که درباره سوالات موسیقی کنکور هنر وجود داره این هست که برخلاف اسم این درس، چندان خلاقیتی در سوالاتش دیده نمی‌شه. فقط تعداد زیادی از سوالات و مبانی مربوط به موسیقی در این بخش وجود دارن که باید به اونها جواب بدید.

اگر عاشق موسیقی هستید روی این سوالات تمرکز کنید

منابعی که برای مطالعه و آمادگی برای سوالات خلاقیت موسیقی کنکور هنر به شما معرفی می‌کنیم، کتاب های مفیدی هستن که بسیار کمک کننده خواهد بود. اما در کل پیشنهاد می‌کنیم که اگر واقعا به موسیقی علاقه دارید و به دنبال این هستید که در دانشگاه اون رو ادامه بدید روی سوالات خلاقیت موسیقی هنر تمرکز لازم و کافی رو بذارید. به این دلیل که در یکی از این منابع مباحث تئوری زیادی داره که باید اونهارو بخونید تا برای کنکور آماده بشید. همچنین مطالعه مباحث و متون موسیقی به شکل تئوری به خصوص برای افرادی که خیلی به اون علاقه ندارن می‌تونه اذیت کننده باشه.

بنابراین ما فرض می‌کنیم که شما به موسیقی علاقه دارید و یا وقت کافی برای مطالعه این منبع رو دارید.

منابع خلاقیت موسیقی کنکور هنر

منبع آموزشی خلاقیت موسیقی

کتاب “مبانی موسیقی” از انتشارات “کارنامه کتاب” از بهترین منابع خلاقیت موسیقی هست.

این منبع بدون شک کاملترین و جامع ترین منبعی هست که می‌تونید از اون استفاده کنید تا به درصدهای خوبی در سوالات این بخش کنکور هنر برسید. به حدی که با مطالعه درست و اصولی اون می‌تونید مطمئن باشید که  برای سوالات موسیقی آمادگی کامل دارید.

منبع تست خلاقیت موسیقی

کتاب “خلاقیت موسیقی” از انتشارات “اتود” که در زمینه کنکور هنر هم فعالیت داره از بهترین منابع خلاقیت موسیقی به صورت تستی هست.

در این کتاب، سوالات خلاقیت موسیقی از کنکور ها و آزمون های سال های قبل وجود دارن. این منبع به شکل خیلی خوبی دانش شما رو در این بخش می‌سنجه.

یادتون نره تست بزنید!

همونطور که در محتوای تحلیل کنکور هنر 1401 هم گفتیم، دروس و منابعی که باید برای کنکور هنر اونهارو بخونید زیاد و گسترده هستن. پس باید به شکلی برنامه ریزی کنید که تمام وقتتون برای مطالعه دروس صرف نشه. بلکه حتما و حتما زمانی رو هم برای تست زدن و سنجش خودتون اختصاص بدید.