بهترین دانشگاه رشته داروسازی

بهترین دانشگاه های داروسازی

بدون شک شناختن بهترین دانشگاه رشته داروسازی می‌تونه به شما کمک کنه که هدف گذاری درستی داشته باشید و در جهت انتخاب خودتون تلاش بکنید.  اما پیشنهاد می‌کنیم در سایت کیمیاگرخونه معرفی رشته‌ی داروسازی رو بررسی بکنید تا با اطلاعات کامل‌تری درباره بهترین دانشگاه اون بدونید. فیلم زیر توضیحات کیمیاگر اعظم، محمدحسین جدیدی نژاد، پیرامون این مسئله ست. باهم ببینیم:

لیست دانشگاه های برتر رشته دندان پزشکی

بدون شک بهترین دانشگاه‌های داروسازی  در مرحله اول در شهر تهران هستن. از دلایل تاپ بودن دانشگاه‌های تهران این هست که در اون‌ها علاوه بر وجود اساتید خوب و سطح علمی بالا، شما به بازارکار و امکانات خیلی بهتری هم دسترسی دارید.

برخی از دانشگاه‌های تاپ تهران در زمینه داروسازی عبارتند از دانشگاه‌های  پایین:

  1. تهران
  2.  بهشتی
  3.  ایران (از سال ۱۴۰۱ داروسازی هم در این دانشگاه ارائه میشه)

مزیت دانشگاه تهران و بهشتی این هست که هر دوی اون‌ها دانشگاه‌های کاملی هستند که دانشکده‌های مختلفی رو دارن. اما دانشگاه ایران یک دانشگاه پزشکی هست و  دانشکده‌ها و رشته‌های متفرقه رو مثل دانشگاه تهران و بهشتی نداره. 

از طرفی هم دانشگاه ایران همیشه در مباحث پژوهشی حوزه‌های پزشکی پیشتاز بوده.  پس از همین لحاظ انتخاب خیلی مناسبی به حساب میاد.

 اما در کل انتخاب بین این سه مورد همیشه سخت بوده و هست.  ولی طبق نظر رتبه‌های برتر ترتیبی که در بالا دانشگاه‌ها رو قرار دادیم  بهترین حالت ممکن هست.

وقتی که از این سه دانشگاه گذشتیم بهترین انتخاب دانشگاه‌های شهرهای بزرگتر هستن. مثلاً دانشگاه شهرهایی مثل اصفهان، شیراز، مشهد، تبریز و… . 

در نهایت باید بدونید که در شهر تهران موضوعی که برای انتخاب بهترین دانشگاه رشته داروسازی تعیین کننده است سطح علمی این سه دانشگاه هست. اما در جایی غیر از تهران موضوع دوری و نزدیکی مهمه. پس بهتره با توجه به شرایط خودتون بهترین مورد رو هدفگذاری و انتخاب کنید.