بازارکار مهندسی پلیمر برای خانمها چطوره؟

شرایط بازارکار مهندسی پلیمر برای خانم ها

قبل از اینکه بررسی کنیم بازارکار مهندسی پلیمر برای خانمها چطوره حتماً معرفی رشته مهندسی پلیمر رو در سایت کیمیاگر خونه ببینید تا صفر تا صد اون رو متوجه بشید و بتونید با دید بازتری بازار کارش برای خانم‌ها رو درک کنید. فیلم زیر رو ببینید، کیمیاگر اعظم، محمد حسین جدیدی نژاد، شرایط بازارکار مهندسی پلیمر رو به طور کامل توضیح داده. بعد از اون سراغ ادامه مقاله میریم:

شرایط بازاکار مهندسی پلیمر برای خانم ها

  • محل کار یک مهندس پلیمر در محیط‌های صنعتی هست. 
  • بودن در محیط‌ها و کارخانه‌های صنعتی نه فارغ از جنسیت برای خیلی از خانم‌ها یا آقایون لذت بخش باشه و یا در مقابل خیلی‌ها این شرایط و محیط کاری رو دوست نداشته باشن.
  •  پس بهتره این سوال رو از خودتون بپرسید که آیا بازار کار مهندسی پلیمر برای من خوب هست یا نه؟ و طبق شرایط و اهداف و علایق خودتون تصمیم بگیرید که آیا  به عنوان یک مهندس پلیمر موفق خواهید شد یا نه.

پس بازارکار مهندسی پلیمر برای خانمها هم مناسبه. اما اگر با شرایط کاری مهندس پلیمر به هر دلیلی مشکل دارید پیشنهاد می‌کنیم مهندسی شیمی رو هم  در لیست انتخاب‌هاتون قرار بدید.

 به این دلیل که مهندسی شیمی خیلی جامع‌تره و همین موضوع امکان استخدام شدن و در نهایت درآمد یک مهندس شیمی رو بالا می‌بره. برای آشنایی با اون حتماً در سایت کیمیاگرخونه یه سر به معرفی رشته‌ِی مهندسی شیمی بزنید.

همچنین مهندسی مواد هم می‌تونه برای شما یک گزینه باشه. که در کیمیاگرخونه اون رو به صورت کامل معرفی کردیم. این رشته‌ها هم انتخاب های خوبی برای شما هستن به این دلیل که به پلیمر تا حدی نزدیکن.