رشته مهندسی صنایع برای خانمها خوبه؟

رشته مهندسی صنایع برای خانم ها خوبه؟

برای جواب به این که آیا رشته مهندسی صنایع برای خانمها خوبه یا نه؟ نیاز هست که در ابتدا با مهندسی صنایع به صورت کامل آشنا بشید. بنابراین توی سایت کیمیاگرخونه حتماً محتوای معرفی رشته‌ی مهندسی صنایع رو ببینید تا به صورت اصولی و درست با صفر تا صد اون آشنا بشید.

بعد از اون لازمه که ویدیوی زیر رو که کیمیاگر اعظم، محمدحسین جدیدی نژاد، ضبط کرده ببینید و بعد به ادامه مقاله بپردازیم.

مهندسی صنایع برای خانم ها مناسبه؟

باید بدونید که مهندسی صنایع همیشه یکی از رشته‌های جذاب برای دختر خانم‌ها بوده. به این دلیل که بازار کار اون خوب و متنوع هست. یک مهندس صنایع می‌تونه در کارخونه‌ها، شرکت‌های مختلف، استارتاپ‌ها و مراکز اداری مشغول به کار بشه.

شاید اصلی‌ترین دلیلی که اکثر افراد فکر می‌کنن مهندسیه صنایع ممکنه برای خانم‌ها انتخاب مناسبی نباشه آگاهی نداشتن از محیط کاریه این افراد هست. که البته در بالا به این اشاره کردیم که میزان تنوع و حق انتخاب برای محیط کاری یک مهندس صنایع به میزان زیادی وجود داره. پس رشته مهندسی صنایع برای خانمها و هم برای آقایون انتخاب خیلی خوبیه. 

پس جواب سوال شما بله هست. از طرفی بجای این سوال بهتر هست که از خودتون بپرسید آیا مهندسی صنایع برای من خوب هست یا نه؟ آیا به علایق و اهداف من نزدیکی داره؟ من می‌تونم با مباحث مربوط به ریاضی و فیزیک و اصول مهندسی در این رشته‌ی دانشگاهی کنار بیام؟ و اگر جواب شما بله بود بدون شک جنسیت هیچ تاثیری در موفقیت شما نخواهد داتش.