آیا رشته دامپزشکی برای خانم ها مناسبه؟

رشته دامپزشکی برای خانم ها

در ادامه به این سوال جواب می‌دیم که آیا رشته دامپزشکی برای خانم ها مناسبه. پیشنهاد می‌کنیم یه سر به محتوای معرفی رشته‌ی دامپزشکی بزنید تا با مبانی و ویژگی‌های دامپزشکی در دانشگاه آشنا بشید. بعد از این که فیلم معرفی رو کامل دیدید، فیلم زیر رو ببینید. توی این ویدیو کیمیاگر اعظم کامل جواب این پرسش رو داده. پس اصلا از دستش ندید:

رشته دامپزشکی برای خانم ها

  • اولین نکته‌ای که باید در رابطه با دامپزشکی بدونید این هست که دامپزشکی یک رشته‌ی دکترای تخصصی هست. یعنی شما در پایان تحصیلتون مدرک دکترا دریافت می‌کنید. 

 جدا اتفاق جدا از این مورد اتفاقاً دامپزشکی یکی از بهترین انتخاب ها برای خانم هاست. فقط کافیه به این رشته‌ی دانشگاهی علاقه داشته باشید تا بتونید در اون موفق بشید. به این دلیل که بازار کار دامپزشکی بسیار خوب و متنوع هست. 

مثلاً یکی از زمینه‌های پردرآمد دامپزشکی حوزه دام‌های بزرگ هست که شامل حیواناتی از جمله اسب، گاو و گوسفند و…  ومی‌شه. و اتفاقاً اکثر افراد مشغول در این زمینه از شرایط کاری اون راضی هستن.

همچنین می‌تونید وارد زمینه کاری حیوانات کوچک و حیوانات خانگی بشید. اتفاقاً اون زمینه هم به خودی خود می‌تونه خوب و پولسازی باشه. 

در آخر باید بگیم که قطعاً دامپزشکی برای خانم ها و هم آقایون مناسبه. اما شرط موفقیت در این زمینه علاقه داشتن به حیوانات و درمان اون‌ها هست.

یعنی اگر عاشق حیوانات و دامپزشکی نباشید به احتمال خیلی زیاد با مشکل مواجه می‌شید.